Intervju

2008-08-21 kl.18:07:15
Japp, idag har jag varit på intervju på manpower i Karlstad, det va en jättego tjej ja prata mä, å hon låt väldigt postiv..
Ja kände mej väldigt glad och framåt, så hoppas dom får nått jobb till mej snart :)
Börjar verkligen bli desperat.. Pengaaar! hehe.. Tänk å få ta lån å köpa hus! *längtar*

Har nyss ätit en blandsallad från pizzan, MÄÄTT! hehe..
Ska snart åka te stan å gå ut å motionera mä mammsen, men måste ju smälta ner maten först så ja inte får håll när ja går för det är inte så kul.. Man blir så mycket piggare när man rör på sig :):)

Nu har jag inget mer att skriva för tillfället, kanske skriver mer sen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh=) Grattis tjejen, ja...jag tar ut ´seger i förskott för vem kan motstå din charm? tar gärna emot hjälp,(söt du är, tack) flyttar i slutet av september...tänkte höra med pappa din om man kanske kunde låna nått fordon=) Ses gummis

2008-08-21 @ 19:22:55
Postat av: Anna

Det var ifrån mig, men det kanske du förstod=)

2008-08-21 @ 19:23:47
URL: http://krissil.blogg.se/

Säg det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0