Kläder

2008-08-15 kl.12:53:24
Ooj dä va längesen, inte bra ;)
Ä fortfarande arbetslös :P haha.. gud va könstigt dä känns å säga då!
Har precis dansat lite på dansmattan, jobbigt! men dä känns som att dä ger bra motion så :)
Ja undrar när Henrik kommer hem, han visste inte om han skulle sluta tidigt lr inte..
Vet inte va vi ska hitta på när han kommer hem heller så, ja måste iaf duscha efter mitt träningspass :P haha..

Guud, ja vill ha klänning.. men jag i klänning?? :S hjälp..
Har hittat denna som ja tycker ä sååå fin men den finns liksom bara i USA tror ja..
Men kan beställa den till min farbror och så skickar han den hit.. men dä känns ju lite onödigt ifall den inte skulle passa?? aaah haha..



Men ja kan fortfarande inte ha klänning så..
Vill ha såå mycket nya kläder!

Kommentarer
Postat av: Anna

kom inte å säg att du inte passar i klänning!! jag var med på din student vackra flicka=) Köp den!

2008-08-16 @ 14:24:50
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller med anna, bara köp den:)

2008-08-22 @ 10:24:29

Säg det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0