Seg ? Mm

2008-08-05 kl.00:35:01
Åh nej, nu har ja ju gjort det ändå, inte skreve på flera dar.. Men skrev ett igår lr i förrgår minns inte riktigt.. Då blev ja så sur för att dä kom fram nån jävla skit att dä inte gick å då försvann allt jag hade skrivit :( Finns verkligen inte mycket å göra om nätterna när dä inte finns nått bra på tv:n!! Å då sitter man här å blir helt fast istället :P Fastna i ett spel som ja hitta häromdan, "The Movies" heter det.. Man ska bygga upp en filmstudio å skådespelare å allt sånt, ganska svårt men inte lätt att slita sej iaf! Hehe.. Gud, ja har ju inte gjort nånting sen det blev dåligt väder nu, måste höra av mej till mina kompisar snart iaf! Ä så instängd känns det som.. :/ Men blir att jag inte åker nånstans när ja inte vet va ja ska göra å Henrik finns ju alltid här :P Men nästa vecka börjar ju han jobba.. Å ja gör.. vadå?? Söker jobb kanske :P Måste ju göra det... kan ju inte leva såhär! hehe.. Nej nu blev mina ögon trötta på å sitta å stirra på massa text.. Lr nått ;) Hejhej

Kommentarer
Postat av: Anna

Söt du är=) Ses imöra vi=)

2008-08-05 @ 20:03:30
URL: http://krissil.blogg.se/

Säg det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0