Ännu en helg över

2008-11-23 kl.22:49:22

Det har varit en mysig helg, känns inte så bortkastat som det brukar ;)
Syrran va ju här igår för ovanlighetens skull :) hihi...
Men nu vill jag bara att den här veckan ska gå fort, så vi kan få flytta, så kul dä ska bli :D
Henrik ska jobba kväll denna veckan, vilket betyder att när jag kommer hem så har han åkt å jobbat.. Får se om jag vågar sova själv lr om ja åker hem till mamma å pappa å sover ;) Måste ju börja greja inför flytten också..
Har inte valt färger till tv-rummet än heller, men har iaf några färgprover nu på olika gråa nyanser.. Så ska inte va så svårt å bestämma sej ändå.. :P

Är nog sista veckan jag har jobb nu också :( Vet inte vad jag ska söka för jobb sen.. Finns ju knappt några :(
Kommer bli väldigt jobbigt.. För jag kommer väl bli som jag va förut å skjuta upp allting hela tiden..

Nu längtar jag så himla möe tills jag får börja julpynta också! Ska göra det såå mysigt :) iaf försöka..
Har köpt lite grejer, men måste ju ha mer! hehe.. Ljusstakar å sånt.. ÄLSKAR JULEN!
Måste baka också..  :D

Nej nu är jag faktiskt ganska trött, bäst å lägga sig!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du får komma å sova hos mig och Dino annars=)

2008-11-24 @ 12:11:08
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag ska i väg idag och köpa lite julpys jag ;P Gunnar har ju inte ens haft gran innan han träffa mig han!!! Katastofalt! :P

2008-11-25 @ 09:50:41
URL: http://boppingal.blogg.se/

Säg det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0