Hihi

2008-11-26 kl.19:22:53
Precis kommit hem från Anna å Cecilia :)  Va bara där en sväng för syrran va mä å hon skulle hem å göra nått.. Men den lilla stunden va iaf trevlig :) Dino och Colin är ju bara sååå söta!! hihi..
Anna kanske hjälper mej å målar i lägenheten till helgen, hoppas det för det vore skitkul å gött å få hjälp :)

Va gör ja här egentligen?? Skulle ju börja packa ner lite grejer ja :P Å laga mat också! *hungrig*
Typiskt mej.. å fassna här.. ååh.. Å sen måste jag ju kolla på greys också.. faasen elin!
 ´
Köpte iaf färg förut, lr 1 liter av varje så ja kan provmåla först :)
Blev Alcro Anis och Alcro Betong :P En mörkgrå å en ljusgrå hehe.. Blir nog jäkla snyggt med den nya svarta soffan å nya lila gardiner.. :) Bara soffan kommer innan jul som dom har sagt, annars blir jag sååå lessen!

Här är soffan förresten, fast svart då ;)

Nej, nu får ja ta tag i detta!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Haha, men nu glömde du ju "jag tog 5 sugrör istället" iallafall:P hahahaha

2008-11-27 @ 20:02:27
URL: http://jojsaan.blogg.se/
Postat av: Elin

Får fixa det nu :)

2008-11-27 @ 20:10:52
Postat av: Elin

Får fixa det nu :)

2008-11-27 @ 20:10:53
Postat av: Kicki =)

Den soffan har min syrra fast svart ;D

2008-11-29 @ 19:35:22

Säg det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0