Hmm

2008-11-22 kl.00:53:34
Nu ska ja avreagera mej lite på bloggen...

sjgfduirtgoasdnalsdk aefigh idugf sdodak sd ungefär..

Nu känns det bättre, lr njaa.. Det gör det nog inte..

Pojkar! Det är bara att acceptera er som ni är :P

Vi beter oss mer som syskon ibland, kan bråka som fan å sen undra va fan vi bråkar om egentligen, så blir allt bra igen..
Önskar att ja va lite mer långsint faktiskt hehe..
Å ibland att jag kunde skita i alla som retar mej, tar ju åt mej så förbannat :( Hur gör man för att inte göra det?? Nån som vet??? Jag har iaf ingen aning.

Gött att det är fredag, får vila ut mej. Har varit skittrött, grinig och hungrig varje dag efter jobbet den här veckan, å ingenting har blivit gjort.. Men då får man göra allt på helgen istället! Pappa drog till Tyskland han, gubben :P Vi skulle ju till den nya tvätthallen å tvätta chevan å sen ställa in den, men nähä.. jag har aldrig varit där så jag tror inte han vill släppa dit mej första gången jag är där när inte han är med , förstår inte att han inte bara kan lita på mej att jag kan lista ut vart allt finns och sånt ;) 

Nä, nu ska ja torka håret, har suttit med en handduk på hövve ganska länge nu haha..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, det där om jobbet.. Låter typ som mig det :P Fast så har det itne varit nu då, men brukar bli så rätt ofta ;)

2008-11-22 @ 10:43:50
URL: http://boppingal.blogg.se/

Säg det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0