Tråkiga Elin

2008-11-14 kl.18:42:59
Varför skriver ja nästan bara på fredagar?? :P
Å varför är ja så helvetes trött varje dag så jag inte orkar göra nått?? :(
Det är fan nått fel på mej.. Hehe..
Ska nog lägga mig å vila en stund nu, så kanske man kan va lite social ikväll iaf :)
Måste sätta igång en tvätt också.. Så man har nått å ha på sig.. Haha.. Gudars vilka problem lr hur?? :P

Varför visar dom samma program på Discovery hela jävla tiden?? Tråkigt.. Iofs så brukar jag aldrig titta på den kanalen när jag är ensam för Henke kollar ju alltid på den så jag blir trött på Acc å allt va dä ä.. Men nu har han gått iväg å skulle greja med bilen, å jag har inte bytt kanal.. hehe.. Orka inte följa med heller.. Känner mej som en jävla zombie.. Sitter å stirrar in i skärmen å fingrarna går av sej själva liksom..
Det händer aldrig något här i Klässbol, bara på sommaren, då är det helt underbart här.. Men nu... Jaa..
Verkar ju inte vara några kompisar som vill pallra sig hit heller.. :P Fast jag pallrar mej iofs inte dit hellre.. Fast jag skulle kunna..

Det va nånting som jag skulle skriva om, som jag helt glömde bort när jag började skriva??
Är nog bäst jag lägger mig lite nu så ja blir som fölk! Hihi..

Kommentarer

Säg det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0