Jag är seg !

2008-10-20 kl.21:42:40

Får väl blogga lite nu, känner att dä va ett tag sen nu ;)
Är så trött nu när jag har börjat jobba, eftersom jag har varit ledig så länge..
Å imöra ska ja jobba över också, så ja får lite mer lön i november eftersom ja inte får en hel lön då..
Får se hur möe ja örker jobba över den här veckan, känner ja mej själv rätt så blir dä inte allt för möe :P
Alla jobbar ju som stöller på mitt jobb, 5 på möran te 6 på kvällen, dä örker iaf inte ja.. Hihi..

Kallt det börjar bli ute nu då,  snart vinter :( Fast julen ä ju mysig :) Längtar!

Måste verkligen göra om min blogg snart, har ju hållt på med en header skitlänge men blir aldrig nöjd så tar bort allt hela tiden, får bli en enkel istället tror ja :) Förstår mej ju inte på photoshop heller, har ju en könstig version av dä å tror ja :/

Men men nu ska ja göra iordning smörgåsar å så tills imöra!

Puss å Kram


Kommentarer

Säg det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0