Trött

2008-10-28 kl.18:32:30
Fan, skrev världens inlägg, klanta mej.. allt borta!! daamp
Men kolla iaf på lägenheten å ja vill flytta nu! hihi... :)
1 December blir dä väl.. Länge kvar!!
Ikea med mamma imöra också :) hihi..

Ibland stör ja mej på att folk inte kan ta hänsyn te att man ä trött när man har jobbat, utan hela lägenheten blir full med folk.. Å råkar man kommentera att man är trött å inte orkar med massa folk så är man bara en surkärring..
Får inte ens plats i sin egen soffa när man vill lägga sig och njuta av Desperate Housewives :P.. Det enda programmet som man verkligen måste se.. När vi får den nya lägenheten kommer Elin beställa en till digitalbox så att hon kan gömma sig i sovrummet å kolla helt ensam när hon är trött..
BLÄ.. Å nej, jag är ingen grinkärring, bara mänsklig :P Med en pojkvän som inte kan förstå mitt behov av ensamhet ibland! Trodde alla hade en sånt behov?? Men det har absolut inte Henrik..

Kommentarer
Postat av: Anna

mhmm...om jag vore dig så skulle nog jag åka till din kusin Anna=)

2008-10-30 @ 11:17:28
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: connie

jopp jag förstår å jag har mä det behovet av att bara vara ensam å ta de lugnt ibland, men vissa har tyvärr inte det :S

2008-10-31 @ 10:43:03
Postat av: Anonym

Nej dom har ju inte det.. Pöjker :P

2008-11-01 @ 19:23:40
Postat av: Angelica

Ja, visst är det väl så! Har inte det problemet så ofta längre men vet hur jobbigt det är.. sist var när jag kom hem och det var fest här och jag skulle upp tidigt igen, det var jobbigt..

2008-11-02 @ 08:23:05
URL: http://boppingal.blogg.se/
Postat av: Jojo

Haha, klart ja gjorde ;) Jag saknar dig ocksa som fasiken!! Jo,kanske lie farligt men jag var ju med dom stora starka svenska pojkarna vet du ;) haha. Ska bli sa javla gott o komma hem imorn! Pusspuss <3

2008-11-03 @ 16:57:02
URL: http://jojsaan.blogg.se/
Postat av: Anna

Hallojsan Ela...Jag tycker det är dax att bogga lite nu=) Koz

2008-11-06 @ 12:00:23
URL: http://krissil.blogg.se/

Säg det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0