Jippie :D

2009-12-10 kl.23:27:55

Varit på hockey med världens bästaste Anna, Henke å Brålid :) Å dom vaaann!! hehe.. Va att bra nervöse där i slute men dä gick ju bra :) Va nog en av dom roligaste matcherna jag har varit på, hände liksom nått hela tiden, åså va ju Anna med också <3 hihi..

Å tidigare på dan så åkte jag, Agge å lilla Emma till ch-berg.. Va meningen att vi skulle hitta nått te göbbera men nä då, ingenting blev det :P bara kläder till Emma.. hehe.. Å sen så vart allihopa hungriga så vi åkte hem.. :P
Va väl inte den mest kreativa shoppingturen ;)

Nu ska vi lägga oss å kolla på "the proposal" har inte sett den än ja..

Gonatt allahoopa!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha neej det.. Kunde ju gått bättre:) Men men.. Kan inte lyckas med allt hela tiden heller ;)

2009-12-14 @ 11:56:05
URL: http://angelicahenriksen.blogg.se/
Postat av: Anna&Divino

men va söt du är då gumman min =) Tack för att jag fick bli med! Kärlek!

2009-12-15 @ 14:13:20
URL: http://divino.dinstudio.se

Säg det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0