Kallt!!

2009-12-17 kl.13:01:10
uschamejjen, -8,6 ute å 17,5 inne!! fy fan säger ja :( Mina händer fryser snart fast här vid datorn :P haha..

Ja å Henke kom igår på att vi har typ inga pengar, å ingen vet när vi får det nästa gång? å massa räkningar..
Känns väldigt bra detta.. inte.. å ja som skulle te arvingarna te helga, dä går ju inte då :( Å sen så har vi inte köpt julklappar till varann heller, men dä får vi helt enkelt skita i.. Va smidigt dä vore om man jämt kunde flytta hem i några månader tills man får pengar igen å då flytta tillbaka te lägenheten igen, men dä funkar ju inte direkt så tyvärr :(

Tur att dä ä jul snart iaf så man kan få massa god mat å bara mysa å skita i allt annat :) hehe..
Vill egentligen ut å leta julgran nu men dä ä ju kallt åså blåser dä sådär iiiisigt!! Faan då..

Imöra blir dä iaf risgrynsgröt å julskinka hos mormor :D hehe

Kommentarer
Postat av: Anna&Divino

Men, jag vill ju fira med er!! Damnit!

Mysigt med mormormys :)

Kameran är bland det bästa jag köpt, superkul =) Önska dig i julklapp! Nikon har en bra kamera till REApris nu...på Expert tror jag.

Kozkram

2009-12-17 @ 23:35:30
URL: http://divino.dinstudio.se

Säg det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0