Tröttelitrött soova

2009-02-14 kl.00:03:05
Fredag den 13:de, Å ja har inte haft nån otur alls ;) haha..

Inte hänt så möe idag tvättade, åkte å handlade, solade, lagade mat (kyckling å ris), kollade väl lite på tv åså har ja spelat madagaskar 2 spelet :P klarade dä! haha :D va inte så jättesvårt kanske ;) 
Imöra höppes ja att dä ska hända lite mer saker, kanske göra nått ute i det fina vädret (skulle ju bli fint iaf). Men man har ju en göbbe som inte vill göra nått som ja vill så vet väl hur det blir med den saken :/ 
Ä ju alla ♥-ns dag men det gör väl ingen skillnad :P 

Kanske ska gå å lägga mej å läsa lite i "ljudet av ditt hjärta" nu, Henke å Brålid sitter å kollar på "ocensurerat", så jävla värdelöst!! .. Pöjker säger ja bara :P Jag ville kolla på nån film ja, men icke sa nicke, förstår inte va det är som är så jäävla roligt med denna jävla tv:n!! Fan va rastlös ja ä nu, haha, HJÄLP MEJ NÅN!

Just nu längtar jag till första helgen i april när jag, pappa å Henrik ska åka te tyskland å gå på en mässa med gamla bilar å köpa öl å litte smått å gott :) hihi..

Kommentarer
Postat av: Anna

A men det är ju roligt där! =) Men spara da gumman så drar vi du och jag! Vore ju svinperry dä=)

2009-02-14 @ 11:54:50
URL: http://krissil.blogg.se/

Säg det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0