Buddy Holly Musical!!

2009-03-30 kl.13:29:47

Dags å blogga lite om helgen ;)

Måste börja med å erkänna att jag är kär i två st nu..

Åkte till Stockholm på lörda möran.. kom dit vid 11 tror ja dä va.. Då rände vi i affärer tills klockan va typ fyra..
Varken ja, Anna lr Jojo hitta nönting.. Förrän typ ve fyra när vi skulle tillbaka te hotellet!!
Vi trodde ju att vi skulle ha slut på pengarna skitfort men nej då ;)
Slutade iaf med att jag köpte en skjortklänning lr va man ska säga, på H&M av alla ställen :P
Skitfin ä den iaf :) Sen fick vi springa tillbaks till hotellet å göra iordning oss inför kvällen..
Halv åtta började musikalen, å ja kunde typ inte slita blicken från Brolle på hela tiden ;)
(men det är förstås Henrik jag älskar hehe..) Den var iaf skitbra musikalen, och rolig :).. Han sjunger ju helt underbart Brolle, å dom andra va också skitbra.. Å musiken, fy fan :D På slutet stog vi upp å bara skrek ;) (iaf jag :P)
Tragiskt att Buddy Holly dog efter å bara varit känd i ca 3 år :(

En sak, som gjorde det hela ännu mer roligt ( tyckte iaf jag och Jojo) var att det bakom oss satt en människa som skrattade så otroligt fult å konstigt?? Å högt också! Så varenda gång nånting var roligt, så började det med att jag och Jojo skrattade åt det, men det övergick till att vi skrattade åt den människans skratt :P Önskar jag hade spelat in det, jag har nog aldrig hört nått fulare skratt!! Haha..

Vi skrattade väldigt mycket under den här resan, har alltid roligt med Anna Jojo mamma å Lisbeth :)

Igår var vi på Stockholm Quality Outlet (tror det hette så) i Barkarby..
Hittade ett par fina sommarskor å en WESC tröjja för inte alls mycket pengar :) Får nog visa på bloggen när ja hämtar min kamera för ja glömde den i Jojos väska igår :P
Tror vi allihop blev ganska nöjda med våra fynd ;)

Ska nog lägga ut några bilder från resan när jag hämtar kameran också..

På torsda bär det av igen, te tyskland ;) Ska på en gammelbils mässa i Essen :P
Blir nog skojjsigt det :)

Nu ska jag nog spela lite Donkey Kong på  Wii:t.. Hehe..


Kommentarer
Postat av: Angelica

vi mätte mig på ett ungefär nu, då var jag ca 167?? mja, vet inte jag :P

2009-03-30 @ 13:52:02
URL: http://angelicahenriksen.blogg.se/
Postat av: Anna

Donkey Kong!!!! Åh va roligt, jag vill=)=) I love Brolle tooooo. Hihi Underbart!

2009-03-30 @ 20:03:26
URL: http://krissil.blogg.se/

Säg det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0