Dags för uppdatering kanske :P

2009-03-12 kl.12:59:27
Okej, ja ska inte va så tråkig å bara skita i att du har utmanat mej Anna ;)

Tre jobb jag har haft: Städerska på amab, verkstan på amab å AIK
Tre platser jag har bott på: Tjäderstigen 5 (sakna!), I en ful pensionärslägenhet i klässbol, å lägenheten ja bor i nu i klässbol :)
Tre saker jag gillar att se på TV: Desperate Housewives, dokumentärer om knäppa saker å Bygglov
Tre favoriträtter: fläskfilé å potatisgratäng, lövbiff å pommes frites på freden å mammas stuvade makaroner :)
Tre platser jag helst skulle vilja vara just nu: USA, tyskland lr nått vaarmt ställe såklart ;)
Tre personer jag utmanar: Säger som syrran där :P

Igår va jag, Henke, Brålid å Kickan på hockey.. Det va jävligt kul må ja säga :) hihi..
Dom slogs rätt möe i början, dä va en lång första period ;) å vi satt på andra raden nerifrån så vi såg allt på nära håll :)
Ska dit igen den 21 med mamma å pappa :D

Idag ska ja försöka lära syrran köra bil  :/ hjälp! haha.. Ska ta det luugnt kan ja lova, med hennes humör! hihi..

Enda fordonet ja har sett syrran på? Å ni ser ju va rädd hon ser ut :P Haha..

Ho ä ju bara för söt ändå!! :) ♥

Nä nu ska ja diska :( så ja kan åka te stan nångång!

Kommentarer

Säg det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0