Finaly ;)

2009-11-23 kl.14:18:41
Nu ä denna oppköringa för buss avklarad, känns jäävligt gött det! Å på onsdag blir dä kompetensprov.. Får se hur det går då :P

När uppkörningen va klar så åkte jag till sjukhuset i Karlstad å hälsade på Agge å lilla Emma, hon är så himla duktig tycker ja, å tuffing är hon också! :)

Är hemma nu å funderar på vad jag ska göra.. behöver städa, greja med compakt å läsa på prov.. Men är ju mest sugen på att greja då! Får se va gubben säger om han vill bli med te stan å greja annars blir det nog vara hemma å läsa å kaaanske städa, får se.. VERKLIGEN ingen lust med det!! :P men ä ju så gött när dä ä gjort också.. skiiitbajs! haha.. (mogen)

Höckey sen å.. Färjestad-Brynäs.. HEJA FÄRJESTAD! dom behöver verkligen det nu..

Kommentarer
Postat av: Jojo

Har du gjort uppkörningen nu? Fränt :D Läs nu din plugghäst, jag vill se dig ute på arvikas gator inom en månad ;)

2009-11-23 @ 17:01:51
Postat av: Angelica

Ja visst är hon duktig min lilla tjej... :)

2009-11-24 @ 17:56:41
URL: http://angelicahenriksen.blogg.se/

Säg det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0