Nämen hej! :P

2010-07-11 kl.23:18:09

Har inte bloggat på skitlänge men kände att nu har ja så möe å skriva! ;)

Kom hem från Västerås idag.. Har vore där på power meet sen i onsdags.. Har haft så förbannat roligt!! :D
Glömde tyvärr min kamera i simons bil... skit å.. har försökt fått tag på den idag men alla verkar ju söve :(
Vill ju verkligen lägga in alla roliga bilder på facebook ;)
Livet borde verkligen vara så oftare!.. Bare raggare å amerikanare överallt :) Så jävla härligt! Skit samma att en nästan inte får söve nöe å att en känner sej hur ofräsch som helst, en ä så lycklig över å va där så en bryr sej ju inte :) Nu när man har kommit hem känns dä bare.. tomt.. hehe.. vart ä alle härlige å goe fölk som en har haft runt sej i 5 dagar liksom ? Kukar överallt va dä å! haha helt stöllige fölk alltså!! stog å vifte mä dom när polisen åkte förbi å grejer? Hahahaha... Nej fy fan alltså! :)

Hade iaf min cheva dit, underbart :D va jag, mina brudar Hanna å Hanna Brålid å underbaraste sötaste Kenny som åkte ;) hihi.. Fast brålid åkte hem mä Henke å dom igår så Nilsson åkte mä oss hem idag, eller han fick köra för han va nykter ;) Låg å söv på Kenny hela vägen hem nästan ja :)

Inatt/imörse somna ja te världens goaste countrymusik.. hihi va helt mysigt :) Annars bruker en bare störe sej men country ä ju så gött å sömne te så :) Va tvungen å sätte på litte Alan Jackson nu bare för dä! hihi..

Nu har ja bare så jäävla ont i halsen.. Dä bare bränner som fan :P Nu måste ja söve :(


Kommentarer

Säg det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0