1 Maj

2010-05-03 kl.00:03:06
Det var den bästa kvällen på länge!! Hade så otroligt kul å dansade så ja trodde ja skulle dö tillslut för blev så sleten ;) Träffade massa härliga folk, å ja, en perfekt utekväll helt enkelt :)

Det barka litte på slute för några men dä skratter vi bare öt idag ;)
Haha gudars..



Såhär tyckte ja å Hanna när syrran skrev att dä va ett band på Tiki som spela Eddie Meduza ;)



Min snygga dans-outfit, tillkom ett midjeskärp också för kjolen vill kana ner ;) Blev så nöjd å kände mej snygg hela kvällen fast ja kanske nog inte va så snygg när kvällen led mot sitt slut :P hehe..



Haha, på toan, you just have 2 love it!



Snakebite on stage! så jääävla sköna! Deras spelningar är bäst, har alltid så förbannat kul!! TACK för att ni finns :) Å att the corner ordnar i Jössefors är det bästa som hänt oss raggare på hela min tid!! hihi.. <3



Hmm min kameralins ä nog skitig





Det kändes som förr..

Nu längtar jag bara till nästa rockabillykväll!! :D Men va ska ja ha för fin outfit då tro?? vill sy nått.. hihi..

Jag känner mig lycklig! Dä ä nog vårkänslorna som kryper på, å tanken på allt roligt som händer i sommar :)
Fast.. Det finns ju en negativ sak, som alltid ligger å kryper i mej å därför kan ja inte va riktigt lycklig, å dä ä att ja har inget jobb å inga pengar, fick ja ett jobb så skulle allt vara perfekt! men nu har ja dä å tänka på hela tiden så ja kan inte slappna av å bara njuta :( När ja slutade skolan trodde ja absolut inte detta skulle vara nåt problem för mej.. Men nu sitter ja här, snart 2 år senare mä just dä problemet.. fy fan!!..


Kommentarer

Säg det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0