Hårda tider.. eller?

2010-11-12 kl.04:23:29

Tänkte försöka ta upp detta mä bloggandet igen, mest för å skriva av mej..

Ja känner att mitt liv håller på att förändras.. vet inte varför ja har en sån känsla men saker ä inte som dom har varit förut å kommer aldrig å bli heller

Jag har fått jobb å där har ja lärt känna flera goa å snälla människor :) Ja trivs så himla bra, å hoppas verkligen på att få fortsätta, har aldrig känt förr att ja nästan längtar till jobbet?! :P Sjukt äre ;)
Får ja va kvar på jobbet ska ja skaffa egen lägenhet, som ja har varit helt neggo till förut? Men varför inte va litte självständig å själv ta steget för en gångs skull.. Inte bara göra som nån annan vill utan göra HELT som ja själv vill, dä ä dä ja känner just nu som jag nästan aldrig har känt, ja kan göra preciis dä ja själv vill utan att nån annan har nånting att säga till om, så jävla gött! Ska försöka njuta av å va singel.. Men dä har ja så jävla svårt för, bara längtar efter nån som håller om mej när ja går å lägger mej, när ja ä ledsen eller glad.. Säger snälla saker för att muntra upp mej å bara älskar mig... Nu har ju ja inte haft nån som gjort det på flera år även om jag har haft nån... så minns knappt hur det känns :/ Fast nu verkar det ju va så att ja inte är intressant för nån längre, så vet inte hur ja ska hitta nån, känner mej bara jobbig om ja försöker! :( Går inte alls just nu.. Så ja borde väl som sagt bara njuta av singellivet å inte söka efter nån! men dä ä himla svårt ;)

Nej nu ä ja faktiskt trött, ska bli gött å söve nu :)


Kommentarer
Postat av: Anna&Divino

Gumman min då. Jobbigt att känna sådär, men glöm inte att förändring oftast betyder bra saker... Ser fram emot när du skaffat eget, kan vi inreda tillsammans och ha myskvällar :) Kom å hälsa på mig i Götet så hittar vi oss en varsin trevlig pöjk där :) puss

2010-11-16 @ 00:05:14
URL: http://Krissil.se

Säg det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0