Hej smala liv ?

2012-01-24 kl.12:46:34

Igår hämtade jag ut lite böcker ja hade beställt, å en av dom var Katrin Zytomierskas "Dags att bli smal, lchf på mitt sätt", räckte med att jag läste första sidan så var jag fast! Bestämde mig direkt, att nu jävlar ska fläsket bort! Jag vägde mig häromdan å insåg att jag nu väger mer än mamma!!! Dä va ju en sak som inte fick hända ju :O alltså mamma är inte tjock, hon har hållit på med lchf ett tag nu å gått ner massor, men dä ä liksom
inte ok att ja väger mer än henne, hallå, ja va ju "pinnen" när jag var liten!
Okej ja vill inte bli nån pinne igen men ja vill ha en snygg å sexig kropp :D
Å ja tror att börjar jag inte nu, utan låter mej själv bli ännu större så kommer dä bli mycket mycket svårare..
Nu är jag hur taggad som helst! Bestämde mig att från och med måndag ska jag köra för fullt, men idag på lunchen så kunde jag bara inte ta någon potatis, det gick inte :P så otroligt bra på å övertyga mej var Katrins bok! Så fort ja ser nån smal person nu så tänker ja att "sådär ska ja se ut snart" haha önskedrömmar!

Jag blir alltid såhär exalterad när jag ska börja med nåt nytt :P finns inget mittemellan för mej inte ;)

12 kg har ja iaf bestämt mej ska bort, sen får vi väl se om ja tycker att ja kan gå ner några kilo till eller om det räcker :) men enligt Katrin så vill man aldrig mer äta socker när man börjar med lchf! Haha får väl se :P ska bli riktigt roligt å börja :)

En ful tjockis som har bestämt sej! :P


Kommentarer

Säg det du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0